Naši novi izdelki za vas

Priporočeni izdelki

Nespečnost v nosečnosti

Kako ravnati med nosečnostjo, če vas muči nespečnost

Nespečnost je samo domišljijski način, ki pravi, da imate težave s spanjem. Med nosečnostjo morda ne boste mogli zaspati, ko ste šli v posteljo prezgodaj ali se lahko zbudite sredi noči in ne morete ponovno zaspati. Žal pa nekatere nosečnice trpijo zaradi obeh. Zdravila niso zelo dobra ideja za premagovanje nespečnosti med nosečnostjo. Uporabiti morate druga orodja, ki izključujejo katerokoli zdravilo. Podali vam bomo nekaj nasvetov o tem, kako enostavno zaspati ali se sploh ukvarjati z nespečnostjo.

Pojdi v posteljo, ko si že zaspana

Včasih je nespečnost posledica tega, da niste fizično ali duševno pripravljeni na spanje. Če želite povečati verjetnost, da boste zaspali hitro in skoraj zagotovo, pojdite v posteljo zaspani. Da bi rešili ta problem, se izogibajte jemanju kofeina po zgodnjem popoldanskem času, ne delajte močno pozno popoldne in se izogibajte težkim in dolgim ​​pogovorom pred spanjem. Pomagati si je mogoče z metodami za sprostitev bodisi z nežno sinfonično glasbo ali svetlobnimi učinki.

Lahka hrana pred spanjem

Nekatera živila so lahko koristna za povzročanje zaspanosti. Skodelico toplega mleka ali piščančje juhe bo zagotovo eden od teh dejavnikov. Pomembno je, da ne pretiravate, da ne bi povzročili zgage, ki bi vas zadrževala vso noč. Količina mora biti zmerna.

Vroči tuš

Pri topli kopeli ali prhanju se lahko ne le sprostite in pomirite bolečine, ki spremljajo nosečnost, ampak vam lahko pomaga tudi pri pripravi na spanje. To storite pred spanjem ali če se zbudite ponoči in ne morete ponovno zaspati. Še bolje bi bilo, če bi poskušali brati, ko ste v kadi. To vam bo pomagalo očistiti misli od nepotrebnih skrbi in se sprostiti.

Branje

Sprostite se, medtem ko berete lepo knjigo, vključite svoj um v majhen projekt, ali pa naravnajte  televizijski program na sproščen in prijeten šov. To vam bo pomagalo osvoboditi svoj um. Naj počiva. To vam bo pomagalo, da zaspite. Izogibajte se branju napetih romanov, skrivnosti ali strašnih knjig, če vas to na kakršenkoli način vznemiri. Ni dobro, če pred spanjem preberete knjigo o nosečnosti, čeprav se zdi, da to potrebujete.

Vstati iz postelje

Ko vse drugo ne uspe, ne ostanite v postelji. Vstanite, naredite nekaj, tudi če spremenite le lokacijo. Nastavite časovno omejitev 30 ali 60 minut, da ostanete v postelji in poskušate zaspati ali se vrnite spat po krajsem prehodu stanovanja. In včasih si lahko zelo produktivna prav sredi noči. Nekateri pravijo, da se telo pripravlja na neprespane noči v starševstvu.
 
Blazina za oporo
 
Proti koncu nosečnosti je velikokrat tudi težava, ko enostavno ne najdete prave pozicije za spanje, saj vam trebušček že pošteno nagaja, v tem primeru je v veliko pomoč oporna blazina. Lorelli blazina je zasnovana tako, da jo lahko uporabljate dalj časa na različne načine, in sicer kot oporo za spanje, kot blazino za dojenje in seveda tudi kot gnezdece za dojenčka. Pri tem modelu prihranite tudi denar, saj z nakupom enega izdelka dejansko dobite kar tri. Blazino najdete na tem zavihku: https://www.trgovina-teddy.si/index.php/sl-si/baby-sobica/otroska-posteljnina/dodatki-in-zascita/gnezdece
 

Najbolj prodajni